Wednesday, September 16, 2009

86.09.15

Harini saya berusia 23 tahun 2 hari. xde hadiah harini. cuma byk wish dari family, rakan 2 schoolmates, college dan rakan pejabat ...

org yg telah btul 2 mencuri hati saya pn ada wish wlaupn status kita hnya rakan .. yes awak liya .. ( I berani tulis psal saya tahu awak x kan baca blog nie .. hehehe .. ) Apa2 pn trima kasih smua kerana mengingati hari lahir saya. Appreciate it :)

erm, not much different like yesterday.
mcm biasa saya di office melayan kerenah kerja yang banyak …

Jadi dalam 23 tahun saya dah mengembang , memanjang dan menegang.
i've learn a lot. i think so …
“We couldnt hope for the sun to live forever, As the night will still come."
and when it is dark, we should prepare dengan our torch-light supaya tak jatuh .. ke dalam gaung, terpijak tahi kucing mahupun melanggar anjing melintas …

Sometimes, saya rasa malas & bosan dengan keje .. but im teaching myself to like it. maksudnya Saya belajar untuk adapt dan survive. Move on . Bersusah-susah dahulu, bersenang2 kemudian.

Kita jangan jadi macam kerbau yang malas, tau makan rumput jer everyday. x teringin ke nak makan sayur kailan atau salad ?

Syukur pada tuhan kerana still bagi saya peluang utk cuba menjadi seorang khalifah yang berjaya di dunia & akhirat …

Happy birthday to me ...

No comments:

Post a Comment