Wednesday, September 9, 2009

Terima kasih Daun Keladi ...



aku ada satu jenis masalah, tang mana bila aku tidur dan bila no office saja call .....

aku akan angkat dan akan berbual malas tahap lembu tanpa aku sedar ...

dan hari ini masalah menjadi lebih besar apabila, macha kumaran cuba untuk menyuruh aku menggantikan kerja beliau malam ini, dan call aku pagi-pagi buta seawal jam 7 lagi ...

aku dengan keadaan separa sedar dgn slumber bley setuju. phone diletak sepantas kilat..

Setelah fully sedar, dgn pantas aku mencapai phone bertanyakan macha tadi apekah yang menjadi perbualan kita sebentar tadi.
Jahanam ! dah setuju tak boleh cancel dah. shit lah. baru nak cuti berehat. letih betui ..

keje 12 jam lagi lar jawabnya malam nie ... haih, nasib badan.. kene lar keja juga ...

" Kais pagi makan pagi, Kais petang makan petang, Kais malam dpat overtime"

Nasib ada overtime .. Terima kasih tuhan :)

Nota : Gambar di atas menunjukkan di situlah tempat saya mencari rezeki ...

No comments:

Post a Comment